1e etappe - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Paul / Rien / Emerens /Bep Esbach / van Raamsdonk - WaarBenJij.nu 1e etappe - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Paul / Rien / Emerens /Bep Esbach / van Raamsdonk - WaarBenJij.nu

1e etappe

Door: Bep Paul Rien Emerens

Blijf op de hoogte en volg Paul / Rien / Emerens /Bep

17 Juli 2015 | Nederland, Bergeijk

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen bedankt voor de lieve berichtjes dat geeft ons enorme energie.

Wij zijn om negen uur vertrokken met een stevig briesje en prachtig weer hoe kunnen we het treffen.

Na 20 minuten stonden we al bij de fietsenmaker omdat Rien zijn handrem was afgebroken maar dat was gelukkig snel hersteld.

De totale afstand vandaag was 86 km wat heel goed is bekomen.

Rond 17.00 uur kwamen wijaan op ons logeeradres een super leuke boerderij waar we hartelijk werden ontvangen.

Voor morgen staat Roermond op het programma maar eerst gaan wij nog langs bij onze Ehrwald vrienden Phily en Peter heel gezellig.

Voor nu lekker slapen en jullie horen ons morgen weer. Nogmaals bedankt voor jullie support.

De fietsers

• 17 Juli 2015 - 21:50

Lida:

Hallo fietsers.

Geniet van alles en zeker van elkaar. Stoer hoor!!
    Henk heeft , de tocht die jullie nu doen, in 2000 ook gefietst.
    Ook naar Erhwald. Daar woont een zus van Nic. Scholtes uit Naaldwijk.
    Met Nic Scholtes fietst Henk altijd, zijn 3 weken geleden met 8 mannen uit Parijs komen fietsen. Gemiddelde leeftijd was 72 jaar.
    Wat een fiets mensen allemaal, en over de grens.
    Veel plezier en weing pech gewenst.
    Groetjes aan allen,
    Henk en Lida v.d.Knaap

• 17 Juli 2015 - 23:10

Harry En Sonja:

heel leuk om jullie reis zo te kunnen volgen, slaap lekker en doe Phily en Peter de hartelijke groeten, goede reis morgen

• 18 Juli 2015 - 00:56

Sonja Eenhoorn:

Nou dat heb je dan ook weer meegemaakt zeg,Rien je moet niet te hard knijpen joh hahaha,gelukkig maar dat t snel verholpen is en wens jullie een schitterende dag morgen,succes jongens en meisjes xx

• 18 Juli 2015 - 08:04

Arina:

Goede morgen luitjes

Nou ,lui laten we er maar vanaf,jullie zijn goed bezich.
    En aardig wat kilometers verzet gisteren ondanks de stevige wind en het kleine oponthoud.
    Een mooie fietsdag vandaag,er is niet zo veel wind als gisteren.
    Groetjes Cor en Arina

• 18 Juli 2015 - 12:19

Jan En Rinthy:

Hallo fietsende luitjes,

Vandaag jullie 2e etappe. Hopelijk geen fietsenpech. Succes er mee en leuk dat we met jullie op deze manier kunnen mee rijden. Groetjes Jan en Rinthy

• 18 Juli 2015 - 12:45

Kees En Toos Verhoeven-van Raamsdonk:

Goed gedaan allemaal, jammer van de handrem maar een snelle reparatie is een gelukkie! Hopelijk hebben jullie mooi weer, hier is het wat omgeslagen: gisteravond onweer en van daag wat regen (eindelijk). Wij zijn al naar het zwembad geweest. De temperaturen blijven goed. Veel succes vandaag! Morgen rijden wij (met de auto) naar NL.

• 18 Juli 2015 - 14:47

Sebastiaan:

Leuk zeg. Jullie hebben mooi weer om lekker te fietsen.

• 18 Juli 2015 - 17:40

Ad V.Kaam:

Hoi luitjes.
    Ik blijf jullie volgen hoor.
    Ik hoop dat het weer jullie mee blijft zitten.
    Verder goede rijs en de groeten Ad en Jo.

• 18 Juli 2015 - 21:45

Phily En Peter:

Hallo Rien-Emerens-Paul en Bep,

Heel lief dat jullie zomaar 24 km hebben om-gefietst om ons nog eventjes te bezoeken! Wij vonden het erg gezellig en heel leuk jullie een stukje te begeleiden naar Roermond, de laatste overnachting in Nederland. Heel veel fietsplezier in Duitsland (een groot land!). We hebben in augustus meteen een week geblokkeerd en komen nog een dag of 5 als jullie er nog zijn. We blijven jullie volgen. Geniet van elke dag op jullie reis. Lieve groetjes uit Baarlo van ons, Phily en Peter