2e etappe naar Roermond - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Paul / Rien / Emerens /Bep Esbach / van Raamsdonk - WaarBenJij.nu 2e etappe naar Roermond - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Paul / Rien / Emerens /Bep Esbach / van Raamsdonk - WaarBenJij.nu

2e etappe naar Roermond

Door: Paul van Raamsdonk

Blijf op de hoogte en volg Paul / Rien / Emerens /Bep

18 Juli 2015 | Nederland, Roermond

Vandaag zaterdag 2e etappe van Bergeijk naar Roermond.

We gingen om 6.30 uur uit bed. 7.00 uur super ontbijt bij mevr Jansen. We vertrokken om 8.00 uur half bewolkt en nog een beetje fris. Onze eerst bestemming was fietsen naar Baarlo daar wonen Peter en Phily Mooren om 13.00 uur kwamen wij daar aan, we werden daar feestelijk onthaald, we kregen lekkere broodje met koffie en dat was nog niet genoeg daarna nog een Limburgse vlaai. Onze dank hier voor dit feestelijk onthaal. Om half vier zijn we vertrokken uit Baarlo Phily en Peter hebben een heel stuk mee gefietst richting Roermond 10 km voor Roermond hebben ze afscheid van ons genomen. Ze hebben wel samen de mooiste plekjes van de Maas laten zien. Om half zes na 99 km waren we op onze slaapplaats gearriveerd na veel zoeken en vragen. We hebben ons eerst lekker gewassen, en daarna zijn we in Roermond een lekker hapje gaan eten. Dit was onze 2 E dag zonder ongelukjes of val partijtjes.
Zondag staat de route gepland Roermond-Dure in Duitsland

Met de groeten van Emerens Rien Bep en Paul

• 18 Juli 2015 - 22:17

Steven, Laila En Livia:

Wat leuk dat phily en Peter nog een stuk zijn meegefietst en jullie de omgeving zo leuk hebben laten zien! Slaap lekker nu, morgen weer vroeg dag!

Zet m op allevier! Dikke kus voor jullie allemaal en een knuffe van Livia!

• 18 Juli 2015 - 22:47

Arina:

Zooooo goed zeg haast honderd kilometer ,ben benieuwd of jullie je billen nog voelen.
    Maar ook leuk dat Phily en Peter mee fietste en een mooi stukje Nederland hebben laten zien.
    Trusten en een goede reis morgen
    Groetjes Cor en Arina

• 18 Juli 2015 - 23:10

Sonja Eenhoorn :

Hey kanjers jullie hebben er echt zin in he ,Tjeetje 99km poeh respect hoor ,nou hoop dat jullie lekker hebben geslapen en voor de 3e dag mooi weer en we denken aan jullie xx

• 19 Juli 2015 - 08:16

Tootje Zwinkels :

Hallo Paul en Bep,

Wat geweldig wat jullie aan het doen zijn, erg leuk om het zo te volgen.
    wij wensen jullie viertjes heel veel succes en plezier toe en natuurlijk lekker weer !
    Groetjes uit Honselersdijk ! André en Tootje.

• 19 Juli 2015 - 09:16

Kees En Toos Verhoeven-van Raamsdonk:

Leuke foto's! Goede reis vandaag en droog weer zonder donder en bliksem. Heel veel plezier. Gaan de billen al kraken? (gaat vanzelf over, duurt soms even). Als wij de foto's herinneringen wij ons onze tocht. Wij rjden vandaag terug naar Breda. Groetjes, Kees en Toos.

• 19 Juli 2015 - 11:25

Harry En Sonja:

goedemorgen bikkels

heel leuk jullie dag zo bij Peter en Phily en dat jullie gelijk wat mooie fietsroutes langs de maas weten misschien een keer vroeg fietsen opladen en daar een mooie tocht maken, veel fiets plezier naar Dure hopelijk hebben jullie beter weer dan hier in het westen, fijne dag geniet er van,

groetjes, Harry en Sonja.

• 19 Juli 2015 - 12:46

Jan En Rinthy:

Wat fijn dat de 2e dag goed verlopen is. Op naar het volgende avontuur! Groetjes Jan en Rinthy

• 19 Juli 2015 - 20:47

Victor, Ilona En Roos:

Wauw! Goed zeg, petje af voor jullie allemaal. Heel veel succes en vooral veel plezier!

Liefs van Victor, Ilona en Roos