13e etappe naar Bad Wurzach - Reisverslag uit Bad Wurzach, Duitsland van Paul / Rien / Emerens /Bep Esbach / van Raamsdonk - WaarBenJij.nu 13e etappe naar Bad Wurzach - Reisverslag uit Bad Wurzach, Duitsland van Paul / Rien / Emerens /Bep Esbach / van Raamsdonk - WaarBenJij.nu

13e etappe naar Bad Wurzach

Door: Emerens- Rien-Bep-Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul / Rien / Emerens /Bep

30 Juli 2015 | Duitsland, Bad Wurzach

Halle allemaal,

Dit is een unicum twee maal naar een slaapplaats gevraag en gelijk bij het 2e adres iets gevonden. Het is een gelegenheid gemoedelijk en gezellig, goede bedden en een mooie uitstraling.
En bij dit adres vroegen wij, heeft uw Wilan (WiFi) en ja ze hebben alles, dus morgen niet naar de Mac voor internet om dit verslag te kunnen schrijven.

Beste fiets liefhebbers, de dag begon om 6.15 uur, lekker onder de douch, om je spieren lekker warm te maken. Om 7.00 uur stond ons ontbijt klaar. De tassen stonden al beneden in het hotel, na het ontbijt de fietsen uit een schuurtje gehaald en weer bepakt.
Acht uur vertrokken voor de 13 e etappe de zon scheen en de wind was matig.
Tijdens de fietsrit zijn in deze omgeving weinig fietspaden, dat houd in op de provinciale weg gaan rijden, wat niet altijd leuk is.
Rien rijd voorop, die heeft de Garmin op z'n steur heel de route staat daar in van Zevenbergen tot Ehrwald. Emerens volgt daar na dan komt Bep en ik als laatste, op deze route heb ik wel een fel gekleurd hesje aan. We moeten trouwens gezien worden.

Om half twaalf hebben we de eerste hoge klim van 12%, en dat is pittig.
Tijdens de rit werden we gebeld door de Fam Rommelse , die onderweg waren van Papendrecht naar Ehrwald ze vroegen zich af , kunnen we jullie onderweg julli even ontmoeten , ja natuurlijk dat is leuk. We hebben Ad , Jolanda Anneke en Stan rond twee uur ontmoet in het plaatsje Furamoos, en dat was wel even gezellig, en als leuke bijeenkomst onze ballast aan de fietsen die al te veel was, is door hun wel voor 50% meegenomen. Het is een verademing als de helft van het gewicht van je fiets er niet meer aan hangt. Eind van de middag rond half vier is het Gasthof gevonden, tassen naar boven, en lekker op een terrasje een biertje en een wijntje gedronken in de zon. Na het douche lekker in het stamcafé een hapje gegeten, en met z'n alle de dag door genomen, dat vandaag alles goed ging. De eind stand vandaag is 60 kilometer.
Het eind komt in zicht zondag 2 augustus zijn we zeker volgens de planning in Ehrwald. We kijken er op uit......

Beste fiets liefhebbers morgen is er weer een dag, en dan doen we zeker weer onze best. En als er internet is op volgende adres,
hoor je zeker van ons.

Met groeten van ons alle, en tot morgen.

• 30 Juli 2015 - 22:32

Harry En Sonja:

hallo bikkels,

nog maar een stukkie en jullie zijn er echt, Anneke, Ad, Jolande en Stan zijn inmiddels ook op de camping en we hebben met alle die er nu al zijn gezellig gegeten, er zal best nog zat te eten zijn als jullie hier zijn want soms koken we zelf ook wel een potje, voor jullie lekker slapen, geniet van de mooie pittige dag die morgen komt, hou je taai en nog even door bijten, veel succes,

groetjes, Harry en Sonja.

• 30 Juli 2015 - 22:53

Kees En Toos Verhoeven-van Raamsdonk:

Beste fietsers, een leuke dag geweest zo te lezen. Wel fantastisch dat deze familie al zo veel van de bagage mee kon nemen. Dat scheelt toch weer in het klim- en stijgwerk... Hopelijk blijft het de komende dagen ook mooi weer zodat jullie in de stralende zon het ontvangstcomite tegemoet kunnen rijden. Veel succes allemaal
    en
    Paul
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat die maar heel succesvol mag verlopen en neem een lekker Stueck Torte beim Kaffee! Beste wensen Kees en Toos

• 30 Juli 2015 - 23:04

Heleen Martens:

Hallo allemaal,

Wat maken jullie een leuke fietstocht, en al zoveel kilometer op de teller! geweldig.
    Maar allereerst wil ik Paul feliciteren met zijn verjaardag morgen. Nog heel veel gezonde jaartjes erbij en een hele leuke dag gewenst. Dat wordt zeker koffie met Kuchen erbij!.
    Ik drink er ook een op jullie.
    Ik wens jullie een goede reis. Groetjes Heleen

• 31 Juli 2015 - 05:27

Jeanne Diepstraten:

Hallo doorzetters
    van Anneke gehoord dat jullie elkaar ontmoet hebben Dat was leuk!!
    Nog even en dan mogen de benen uitrusten
    en uitslapen!! Daar kan je op terug kijken op zo'n reis
    geniet nog maar Jullie zijn er bijna Veel groeten en voor Paul ook gefeliciteerd met je verjaardag
    jeanne

• 31 Juli 2015 - 09:43

Tante Mia En Oom Ben:

Hallo wereldreizigers. Op de eerste plaats Gefeliciteerd met pauls verjaardag. Bedankt voor jullie dagelijks verslag en nog een goede voortzetting van de reis en dan een gezellige vakantie. Hier alles redelijk goed. Een drukken week gehad. Een triduum voor ouderen en mijn tweelingbroer overleden en begraven in Amsterdam. Daarna op zaterdag het 30 jarig huwelijk van Eugenio en Yvonne. Zo is het leven. Mia heeft een nieuwe rolstoel waarmee ze ook naar buiten kan. Heel fijn. Veel liefs van Mia en Ben. Hou doe!!!!!

• 31 Juli 2015 - 10:01

Marja:

Paul, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Weer eens een andere manier om je verjaardag te vieren, zo op de fiets!
    Geniet weer van deze dag met die andere bikkels! Niet te veel verjaardagsborreltjes drinken, anders gaan de beentjes niet meer rond. Aad en ik nemen er ook één op je!

Lieve groetjes,
    Aad en Marja

• 31 Juli 2015 - 10:49

Gerda En Gerrit:

Hallo Oostenrijkgangers,
    Paul van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet, als dat gaat, met z'n viertjes van deze speciale dag. Jullie zijn er bijna, nog even doorzetten. Succes!
    Groetjes van Gerda en Gerrit

• 31 Juli 2015 - 15:37

Trudy:

Paul van harte en een plezierige avond toegewenst met z'n allen.
    Proost!!

• 31 Juli 2015 - 16:21

Lida En Guus:

Allereerst Paul van Harte gefeliciteerd met je verjaardag
    en binnenkort ook de overige fietsers gefeliciteerd.
    Nog even op de tanden bijten en jullie hebben een mooie
    prestatie geleverd.En met goed eten bier en wijn gaan jullie door de (zadel)pijn!

Succes de komen de dagen

Groetjes Lida en Guus

• 31 Juli 2015 - 18:12

Saskia Muije:

Petje af hoor!!!!!!
    De laatste loodjes en dan lekker relaxen.
    Zet hem op, we zien jullie maandag x

• 31 Juli 2015 - 19:29

Sebastiaan En Sonja:

Hoi,Hoi Allemaal!!

Jeetje wat gaat de tijd snel en wat gaan jullie rap.
    Leuk om jullie verslag te mogen lezen.
    Echt een avontuur!!
    Wij wensen jullie nog heel veel fiets plezier en succes met de bergen.

Groetjes Sebastiaan, Sonja en Jasmijn

• 31 Juli 2015 - 22:48

Phily En Peter:

Hallo jullie vier, we denken dat jullie op het tijdstip dat wij dit berichtje sturen al lekker in een Allgauer-bedje liggen! Allereerst Paul alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ongetwijfeld hebben jullie dit met een grote pot bier op tafel gevierd. Het gaat er nu bijna van komen: arriveren op de Zugspitzstrasse 34 op de fiets. Ondanks wat minder bagage op de fiets een GEWELDIGE prestatie. Er zal ongetwijfeld een feestje worden gebouwd op de camping! Jammer dat we er niet bij kunnen zijn, maar we houden het te goed!!
    Liefs, Phily en Peter

• 31 Juli 2015 - 22:51

Arina:

Een beetje laat maar ik verwachte nog een berichtje ,Paul nog van harte gefeliciteerd
    met je verjaardag ,het is een bijzondere verjaardag ,op de fiets naar Oostenrijk
    we hopen dat hij leuk en gezellig was .
    Trusten en een goede reis morgen.
    Lieve groetjes allemaal. Cor en Arina